اخبار موسیقیموسیقی ایران
موضوعات داغ

سید عباس صالحی: شجریان از نمادهای هویت هنری این سرزمین است

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا شجریان سید عباس صالحی: شجریان از نمادهای هویت هنری این سرزمین است

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک به نقل موسیقی ما – دقایقی پس از اعلام رسمی خبر درگذشت استاد «محمدرضا شجریان» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی این ضایعه اسف بار را تسلیت گفت. در متن پیام سید «عباس صالحی» به مناسبت درگذشت استاد بی تکرار آواز ایران گفت:« درگذشت ترنم ماندگار ایران استاد محمدرضا شجریان موجب تأثر و تأسف عمیق گردید. شجریان نمای موسیقی اصیل ایرانی و از نمادهای هویت هنری این سرزمین است. وجوه متنوع  استاد فقید، در کنار هوشمندی کم‌ نظیر او در انتخاب مناسب از گنجینه گرانبهای شعر و ادب فارسی، آواز و موسیقی او را  جاودان و نامیرا ساخت. بخش مهمی از ادبیات ایران  با نغمه او در گوش و جان نسل جوان و نوجوان راه‌یافت و آنان را با حکمت و ادب این سرزمین پرگهر آشنا و همراه ساخت.»

عصر روز پنجشنبه هفدهم مهر ماه خسرو آواز ایران پس از تحمل دوره طولانی بیماری در تهران دار فانی را وداع گفت. خبر درگذشت استاد شجریان موجی از اندوه را میان اقشار مختلف جامعه ایجاد کرد.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «کاکو موزیک» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

User Rating: 0.01 ( 422 votes)

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا