اخبار موسیقیموسیقی ایران

موسیقی تیتراژ پایانی «درخت گردو» با صدای «علیرضا قربانی» منتشر شد

با موسیقی حبیب خزایی‌فر و ترانه‌ای از روزبه بمانی

موسیقی تیتراژ پایانی «درخت گردو» با صدای «علیرضا قربانی» منتشر شد

یه گزارش رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک : موسیقی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، ترانه روزبه بمانی و خوانندگی علیرضا قربانی منتشر شد.

علیرضا قربانی در توضیحات این پروژه نوشته است: «فیلم سینمایی «درخت گردو» که هم اکنون در حال اکران عمومی است به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی ساخته شده است. موسیقی متن این فیلم را حبیب خزایی فر ساخته و تیتراژ پایانی با شعری از روزبه بمانی و خوانندگی اینجانب به اجرا در آمده که امیدوارم بیان کننده احوال واقعی فیلم باشد.»

داستان درخت گردو در سه بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۶، ۱۳۸۴ و ۱۳۹۵ روایت می‌شود و براساس داستان واقعی تلخ زندگی فردی رنج کشیده اهل کردستان، به نام قادر مولان پور در روستای مرزی از نزدیکی سردشت است که خانواده‌اش درگیر فاجعه بمباران شیمیایی سردشت بودند.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «musicema.com» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

منبع
موسیقی ما

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا