اخبار موسیقیموسیقی جهان

استیو هارول خواننده Smash Mouth پس از Crazy Rant on Stage بازنشسته می شود

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک :استیو هارول ، خواننده Smash Mouth ، روی صحنه رفت – که در فیلم گرفتار شد.

این گروه در آخر هفته کنسرت خود را در ایالت نیویورک اجرا کردند. اما ویدئویی از این رویداد نشان می دهد که هارول کلمات خود را ناهنجار می کند ، مخاطب را تهدید می کند و به شیوه ای رزمی رفتار می کند. او همچنین ظاهراً سلام نازی ها را به جمعیت و دو انگشت وسط خود در یک نقطه می دهد.

یکی از کاربران TikTok در جشنواره آبجو Big Sip در بتل ، نیویورک ، ناسزا گفت. این کلیپ نشان می دهد که گروه دارای مشکلات فنی در زمینه تجهیزات بود و برای بازی با سیستم PA خراب تلاش می کرد. در این ویدئو دیده می شود که هارول روی صحنه تکان می خورد و افراد را وا می دارد و هنگام پاسخ دادن به آنها فحش می دهد.

خواننده Smash Mouth فریاد زد: “من تمام خانواده شما را می کشم ، به خدا سوگند.” در کلیپی دیگر ، او به طرفداران می گوید که اگر بتواند بهتر خودارضایی کند ، هرگز خانه را ترک نمی کند. نمایندگان Smash Mouth گفتند که خواننده اصلی از نظر سلامتی دچار مشکل شده است و بازنشسته می شود.

نماینده Smash Mouth گفت: “استیو در هشت سال گذشته با مسائل پزشکی طولانی مدت سر و کار داشته است و در آخرین اجرای خود در مرحله Big Sip ، علائم متعددی را تجربه کرد که مستقیماً با وضعیت پزشکی فعلی وی مرتبط است.” تایید می کندبه از امروز استیو از Smash Mouth بازنشسته می شود تا بر سلامت جسمی و روحی خود تمرکز کند. ”

هارول به تازگی به دلیل مشکلات سلامتی از تور استراحت کرده است. این مسائل مربوط به سلامت شامل کاردیومیوپاتی و نارسایی قلبی است ، که باعث شد او تاریخ سفر را از دست بدهد. نمایندگان می گویند که او شرایط خود را با دارو مدیریت می کند.

هارول همچنین در آگوست 2020 با بازی Smash Mouth بوی بدی داد رالی موتور Sturgis در داکوتای جنوبی “همه ما امشب اینجا هستیم! اشعار معنی: F -k که گه COVID! ” هارول بر سر جمعیت فریاد زد و در آن زمان تشویق شد. در این جشنواره ده روزه بیش از 250 هزار نفر در تمام روزها شرکت کردند. این اجرا از حدود 500000 نفر که در سال 2019 شرکت کردند ، کاهش یافت.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های سراسر جهان دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت کاکو موزیک نبوده و مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

منبع
digital music news

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا