اخبار موسیقیکنسرتموسیقی ایران

برگزاری کنسرت‌ها با شیوه‌های جدید در شرایط کرونا بررسی شد

نشست مشترک دفتر موسیقی با هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد برگزاری کنسرت‌ها با شیوه‌های جدید در شرایط کرونا بررسی شد

 

کاکو موزیک- نشست مشترک دفتر موسیقی با هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، روز شنبه سوم آبان برگزار شد. در این جلسه صدرالدین حسین‌خانی، اردوان جعفریان، امیرعباس ستایشگر، مهدی کاشی از اعضای هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در این جلسه حضور داشتند و محسن رجب پور نیز از طریق ارتباط تصویری در جلسه حضور داشت.

حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت هنری، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی و چند نفر از اعضای هیئت‌مدیره این مجمع در نشست حضور داشتند.

برگزاری کنسرت‌ها با شیوه‌های جدید در شرایط کرونا، بررسی روند قیمت‌گذاری بلیت‌های کنسرت (درصورتی‌که ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری بدهد) و تعامل و همکاری بهتر مدیران سالن‌های اجرای صحنه‌ای با تهیه‌کنندگان ازجمله محورهای مورد گفت‌وگو در این جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد هیئت‌مدیره به کمک سایر اعضای مجمع درباره قیمت‌گذاری بلیت اجراهای صحنه‌ای با در نظر گرفتن عوامل مختلف به پیشنهاد مشترکی برسند.

از دیگر موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، لزوم تفکیک مراجعان حقیقی و حقوقی به سامانه شعر و ترانه دفتر موسیقی و ارائه راهکار برای اعتراض احتمالی تهیه‌کنندگان در صورت تأیید نشدن آثار توسط کارشناسان شورای شعر، ترانه و کلام این دفتر بود.

در این جلسه صدرالدین حسین‌خانی، اردوان جعفریان، امیرعباس ستایشگر، مهدی کاشی از اعضای هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در این جلسه حضور داشتند و محسن رجب پور نیز از طریق ارتباط تصویری در جلسه حضور داشت.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «کاکو موزیک» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

به این خبر امتیاز دهید

User Rating: 0.05 ( 82 votes)

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا