اخبار موسیقیموسیقی ایران

برگزاری کنسرت در عمارت روبرو/ پانزدهمین دوره کنسرت‌های «پروژه صدا»

عمارت روبرو کنسرت‌ های خود را از سر می‌گیرد

با توجه به روند واکسیناسیون در سطح جامعه و بعد از حدود دو سال تعطیلی

عمارت روبه‌رو کنسرت‌های خود را از سر می‌گیرد

یه گزارش رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک : مجموعه کنسرت‌های پانزدهمین دوره «پروژه صدا» از ۲۶ تا ۳۰ مهر ماه در فضای باز عمارت روبرو برگزار می‌شود.

با توجه به روند واکسیناسیون در سطح جامعه و بعد از حدود دو سال تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری، مجموعه عمارت روبه‌رو تصمیم دارد پانزدهمین دوره کنسرت‌های «پروژه صدا» را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز این مجموعه برگزار کند.

پانزدهمین دوره «پروژه صدا» با حضور موزیسین‌هایی مانند: پرهام فزایی، بهرنگ حسین زاده، مهدی پاک نژاد، امیرحسین اله دادی و کاوه م.راد از ۲۶ مهر ماه تا ۳۰ مهر ماه هرشب در دو سانس ۲۰ و ۲۲ برپا می‌شود.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «musicema.com» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

منبع
موسیقی ما

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا