اخبار موسیقیموسیقی جهان

Insomniac تاریخ و ترکیب جشنواره شمارش معکوس را اعلام می کند

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک : بی خوابی در حال گسترش مجموعه ای از جشنواره های فلوریدا ، بازگشت به سایت Okeechobee ، برای افتتاحیه شمارش معکوس برای سال نو اواخر امسال شامل سه مرحله طراحی منحصر به فرد و منطبق با موضوع جهان دیگر – The Mothership ، Nebula hosted by Bassrush و Twilight Zone به میزبانی Insomniac Records – Countdown Campout فلوریدا به 800 هکتار علفزارهای گسترده ، جنگل های کاج و نخل ، و دریاچه ها و آبهای وسیع حمله می کند. Sunshine Grove ارائه می دهد.

بیش از 50 هنرمند تأثیرگذار موسیقی به Countdown Campout خداحافظی می کنند تا سال 2021 و سلام به 2022 ، به رهبری دو اجرای هیولایی در اولین نمایش جهانی ، deadmau5 در مقابل Testpilot و Flosstradamus b2b Nitti Gritti b2b Valentino Khanبه جشنواره افتتاحیه سال 2022 به عنوان یک حس فرانسوی ، با اهمیت بالا آغاز می شود ساخته شده در در حالی که یک مجموعه دی جی نادر را کنار می گذارد الیور هلدنز مال خود را خواهد داد HI-LO نام خانوادگی برای آوردن خط فلک باس کثیف و ضربات بدتر خود به فلوریدا. بسیاری از خانم های نوظهور و پیشرو در این ژانر نیز به طور کامل در معرض نمایش قرار خواهند گرفت Qrion ، Camea ، Honey Luv ، Daizy ، Steller ، Jessica Auddifred ، Lizzy Jane و COM3T مراحل منحصر به فرد را تجربه کنید این جشنواره همچنین مملو از طعم دهندگان موسیقی رقص از جمله Adventure Club، SLANDER، Gryffin (DJ Set)، Zhu، Sullivan King، 12th Planet، Wax Motif و بیشتر.

تهاجم سال نو شمارش معکوس به مسافران انواع مختلفی از کمپ را ارائه می دهد ، از جمله چادر زدن ، کمپینگ اتومبیل و کمپ RV در کنار دریاچه ها و جنگل های زیبا که Sunshine Grove را به یکی از زیباترین مکان های جهان تبدیل می کند. بلیط های جشنواره و بسته های کمپینگ از ابتدای امسال به فروش می رسند

پنجشنبه ، 14 اکتبر ساعت 12 شب به وقت شرق در insom.co/campout

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های سراسر جهان دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت کاکو موزیک نبوده و مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

منبع
youredm.com

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا