اخبار موسیقیموسیقی جهان

«جاستین بیبر» خود را آماده‌ اجرای زنده می‌کند

«جاستین بیبر» خود را آماده‌ اجرای زنده می‌کند

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک : «جاستین بیبر» که سال‌ها بود رغبتی برای اجرای زنده نشان نمی‌داد و فعالیتش در حوزه موسیقی کاهش پیدا کرده بود، هم‌اکنون خود را آماده‌ی اجرای زنده با توجه به شرایط کرونایی می‌کند. او در این کنسرت، آهنگ‌هایی مانند Holy و Lonely از آلبوم جدیدش و همچنین آهنگ ” Intentions و Habitual و Sorry  را به همراهِ قطعات جدیدی اجرا خواهد کرد. هنوز مکانِ اجرای این اثر اعلام نشده است، اما نزدیکانِ او می‌گویند که این یک مکانِ نمادین خواهد بود.

هم‌چنین درباره‌ی اقدامات احتیاطی در میان بیماری هم‌ گیر ویروس کرونا نیز گفته می‌شود که تمام پروتکل‌‌های بهداشتی رعایت می‌شود و همه افراد روزانه تست می‌دهند. بازگشت بیبر به صحنه که در اوایل ماه جاری اعلام شد به لطف همکاری با T-Mobile است که مشتریان آن دسترسی رایگان به نمایش را دارند. دیگران می‌توانند بلیط جریان مستقیم را خریداری کنند.

منبع: 

سایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک:»

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک:» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا