اخبار موسیقیموسیقی جهان

جشنواره اجتماعی تابستان امسال به شمال کوئینزلند می آید

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک :مک کی ، تقریباً 970 کیلومتری شمال بریزبن ، میزبان مراسم افتتاحیه خواهد بود ب اجتماعی جشنواره در دسامبر امسال جشنواره جدید حاصل ذهن مایکل دلانی و Tropical Ent است. دلانی مدیر کارگردان موفق رودخانه سشنز و به طور کلی از علاقه مندان شمال کوئینزلند است.

ب. اجتماعی در روز چهارشنبه 29 دسامبر 2021 به نمایشگاه های Mackay می رود. این ترکیب شامل Mask Wolf ، غول های جنگل (مجموعه DJ) ، سیستم صوتی Sneaky، Choomba ، Tigerlily ، Jordan Burns ، Taleena ، Latifa Tee و Silky Fuzz ، با موارد دیگر اعلام خواهد شد.

دلانی با انتشار بیانیه ای انگیزه های خود را از ایجاد جشنواره جدید در شمال کوئینزلند توضیح داد. وی گفت: “B.social” به دنبال ایجاد تعامل اجتماعی است ، چیزی که تمام جهان از آن رنج برده است – چیزی که انسانها قرار نیست آن را تحمل کنند. ”

شمال کوئینزلند منطقه ای کم خطر برای COVID محسوب می شود ، اما Delaney و تیمش “با ذینفعان اصلی کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که ما خطر ابتلا به Covid-19 را تا حد زیادی به حداقل می رسانیم ، در حالی که یک رویداد بزرگ را برای مردم بیرون می آوریم و از موسیقی زنده لذت می بریم. دوستان.”

رسمی پیش فروش بلیط این جمعه ، 15 اکتبر ، ساعت 16:30 آغاز می شود. بلیط های پذیرش عمومی از شنبه 16 اکتبر ساعت 16:30 بعد از ظهر از طریق طریق سایت festicket.com در دسترس خواهد بود

جشنواره اجتماعی تابستان امسال به شمال کوئینزلند می آید اولین بار در ظاهر شد.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های سراسر جهان دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت کاکو موزیک نبوده و مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

منبع
musicfeeds.com.au

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا