اخبار موسیقیموسیقی جهان

“خطرناک” از مورگان والن برای پنجمین هفته پیاپی جزو برترین نمودارهای آلبوم ایالات متحده است

دو هفته پس از رسوایی پایان کار ، (خطرناک) از مورگان والن همچنان به عنوان برترین جدول آلبوم باقی مانده است.

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک :

فقط دو هفته پیش ، به نظر می رسید حرفه مورگان والن در آب مرده است. در کلیپی که ظاهر شد اوایل این ماه، والن پس از یک شب نوشیدن با دوستانش ، از یک فریاد نژادپرستانه فریاد زد. یک روز پس از پخش ویدیو ، موسیقی والن از صدها ایستگاه رادیویی و ده ها لیست پخش سرویس پخش جریانی حذف شد. برچسب Wallen ، Big Loud / Republic Records نیز اعلام کرد که قرارداد “فوق ستاره کشور” را “به طور نامحدود” به حالت تعلیق در می آورد.

با وجود این کلیپ نفرت انگیز و بسیار دیده شده – یا شاید به همین دلیل – مورگان والن همچنان یکی از سریع ترین ستاره های جدید کشور است.

در یک فیلم پنج دقیقه ای والن ارسال شده هفته گذشته ، خواننده عذرخواهی کرد و گفت که به دلیل گفتن کلمه n در هنگام مستی اشتباه کرده است. والن به هواداران گفت: “مسئولیت این امر به عهده من است و مجازاتهایی را که با آن روبرو هستم کاملاً قبول می کنم.” اما علی رغم مجازات ها – که شامل اخراج ویلیام موریس توسط نماینده و حذف از لیست های پخش بزرگ کشور در اسپاتیفای می شود – طرفداران این خواننده کانتری را در آغوش گرفته اند و آلبوم او را به بالای جدول رسانده اند.

Dangerous: The Double Album اکنون پنج هفته در بالای رتبه بندی آلبوم های مختلف ، از جمله بیلبورد 200 ، نشسته است. والن اخیراً معادل 150،000 فروش آلبوم در ایالات متحده را ثبت کرده است. طبق گزارش نیویورک تایمز ، آهنگ های والن هفته گذشته 146 میلیون بار پخش شده است. این رقم در مقایسه با رقم بالای 154 میلیون در هفته قبل است.

فروش آلبوم سنتی از خطرناک هفته گذشته نیز 49 درصد رشد داشت و به 37000 واحد رسید.

جدید والن آلبوم با این حال تنها کسی نیست که مورد توجه مجدد قرار می گیرد. آلبوم قبلی او از سال 2018 ، تحت عنوان اگر من را بشناسید، همچنین از جنجال ها افزایش یافته است. این مکان به رتبه 10 در جدول آلبوم های پرفروش بیلبورد رسید. این بالاترین موقعیت برای آلبوم از زمان انتشار است و هفت مکان نسبت به هفته گذشته در رتبه 17 است.

والن در صحبت در مورد این حادثه از هواداران خواسته است که از او دفاع نکنند. او یک وام دهنده 72 ساعته را توصیف کرد که قبل از این شرمسار بود و گفت که از زمانی که اتفاق افتاده هوشیار بوده است. والن به هواداران گفت: “چیزی که قبلاً آموخته ام و به ویژه برای آن متأسفم این است که کلمات من مهم هستند ، این کلمات می توانند واقعاً آدمی را آزار دهند و در هسته من ، این چیزی نیست که من با آن خوب هستم.” “این هفته ، داستانهای شخصی شخصی سیاهپوستان را از نزدیک شنیدم که صادقانه مرا تکان داد.”

خواننده و ترانه سرا جیسون ایسبل ، که آهنگسازی “Cover Me Up” توسط والن در آن پوشش داده شد خطرناک همچنین پاسخ داده است. او می گوید که هر یک از عواید خود را از آلبوم به بخش نشویل NAACP اهدا خواهد کرد. ایزبل از هواداران تشکر کرد در توییتر ، گفت: “متشکرم که به هدف خوب کمک کردید ، مردم.”

هفته گذشته ، Spotify ویژه ای را راه اندازی کرد شیرجه عمیق در خطرناک علی رغم حذف آلبوم از لیست های پخش مانند Hot Country. لیست پخش اختصاصی “پیشرفته” Spotify به آلبوم و موسیقی آن اختصاص داشت و در جهت حفظ ابر طرفداران بود.

پیش از این ، ما گزارش دادیم که همین طرفداران تهدید به تحریم ایستگاه های رادیویی مختلفی هستند که موسیقی والن را حذف می کنند. مشخص نیست که آیا همان تهدیدات متوجه Spotify بوده است ، اگرچه آهنگ های والن علی رغم حذف از لیست های پخش مختلف ، در محبوبیت فوق العاده محبوب باقی مانده اند.

منبع خبر
درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های جهان دریافت کرده‌است، لذا سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا