اخبار موسیقیموسیقی ایران

دومین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی برگزار شد

با حضورِ حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان و به شکل آن‌لاین

دومین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی برگزار شد

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک : شورای مرکزی نظارت برآموزشگاه‌های آزاد موسیقی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، به صورت آن‌لاین برگزار می‌شود.

 دومین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، بعد از  تاخیر  دو ماهه،  با حضور مدیرکل  دفتر آموزش و اعضای این  شورا روز یکشنبه 12 بهمن  ماه در این دفتر برگزارشد.
در این  جلسه، پرونده‌ی 20 نفر از  متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی،  توسط  اعضای شورا بررسی شد و پنج نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی، به صورت آن‌لاین از استان های  تهران، سیستان و بلوجستان، ایلام،  مازندران و فارس در مصاحبه شرکت کرده و مورد ارزیابی اعضا شورا قرارگرفتند.

این جلسات به منظور رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد هنری، ایجاد هماهنگی‌های لازم بین شوراهای رسیدگی و نظارت استان‌ها در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های  آزاد موسیقی، به صورت آن‌لاین  برگزار می شود.

حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله‌ یاری فومنی، مدیر کل دفتر موسیقی، احمد صدری به عنوان نماینده فرهنگستان هنر و علی اکبر صفی پور  مدیرکل دفتر  برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی هستند.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک:» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا