اخبار موسیقیکنسرتموسیقی جهان

رادیو Tomorrowland One World دو سالگی اش را با تیستو ، آرمین ون بورن و بسیاری دیگر جشن می گیرد

این جشنواره رادیویی پنج روزه شامل 50 مجموعه اختصاصی از بهترین موسیقی رقص است

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک :

Tomorrowland یک رادیوی جهانی سالگرد 2 سالگی خود را با اجرای حماسی مجموعه های زنده که هم اکنون برای پخش در دسترس است ، جشن می گیرد.

رادیو Tomorrowland One World با اجرای پنج روز و 50 هنرمند ، هرکدام با یک مجموعه اختصاصی 30 دقیقه ای ، بهترین موسیقی رقص را از سراسر جهان به نمایش می گذارد. تا زمانی که افراد فردا بتوانند IRL را با هم متحد کنند ، این ترکیب استاندارد جشنواره بهترین چیز بعدی برای ضربه زدن به امواج هوا است.

با دو روز تعطیلی و سه روز مانده ، مجموعه های زنده قبلاً جای خود را به SoundCloud داده اند. این لیست پخش را در زیر بررسی کنید آرمین ون بورن، آفروک، Nora In Pure، W&W، باسکرها، نتسکی و بیشتر.

هنوز آمدن است ، یک دوستی خاص از تیستو، به علاوه CamelPhat، دیمیتری وگاس و مانند مایک، اعصاب، وینی ویچی، مورتن، دیلون فرانسیس، Timmy Trumpet، ماتیس و سادکو، گورگون شهر، ایمان بک و خیلی بیشتر.

به صورت زنده گوش کنید اینجا و ترکیب کامل را در زیر مشاهده کنید.

یک رادیوی جهانی – مجموعه های زنده سالگرد دو سال

برنامه

عکس از طریق RUDGR برای Tomorrowland Winter

منبع خبر
درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های جهان دریافت کرده‌است، لذا سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا