اخبار موسیقیموسیقی جهان

سوپر مارک خاورمیانه رکورد لیبل MDLBEAST را راه اندازی می کند

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک : بعد از شما چه خواهد شد بر یک صنعت مسلط شوید در بازاری که قبلاً استفاده نشده بود؟ البته یک برچسب ضبط کنید.

مارک تفریحی خاورمیانه MDLBEAST با راه اندازی یک ریکورد ضبط کاملا جدید که به خانه جدید مهیج استعدادهای موسیقی در منطقه عرب تبدیل خواهد شد ، در حال توسعه است. اولین انتشار یک آلبوم ویترین با دقت سرپرستی از موسیقی متفکر آینده از سوپراستارهای جهانی به نام است جلد 1 طوفان صدا به عنوان سر اشاره به جشنواره تغییر بازی خود با نام تجاری ، Soundstorm. اولین تک آهنگ از آن ، آهنگ زنگ توسط R3HAB، همراه با ویدیوی منحصر به فرد خود است و در تاریخ 26 فوریه منتشر می شود در حالی که آلبوم کامل در ماه آوریل با قطعاتی از سوپراستارها مانند سالواتوره گاناچی ، BUTCH و Afrojack و استعدادهای محلی در حال رشد مانند Cosmicat

طلال آلباهیتی ، مدیر عامل MDLBEAST می گوید – “MDLBEAST همه چیز در مورد تقویت غیب ، ایجاد بستری برای هنرمندان عرب است تا استعداد خود را به جهانیان نشان دهند و هنرمندان بین المللی را به مخاطبان عرب نزدیک کند. راه اندازی برچسب MDLBEAST Records یک نقطه عطف مهم دیگر در سفر ما برای ایجاد تبادل فرهنگی از طریق موسیقی است. ما مخصوصاً افتخار می کنیم که دوست خوب و همکار ما R3HAB اولین هنرمندی خواهد بود که تک آهنگ “Ringtone” خود را به طور رسمی در MDLBEAST Records راه اندازی می کند. ”

با برنامه ریزی برای نمایش رادیویی ، لیست های پخش ، چالش ریمیکس “Ringtone” و موارد دیگر ، در اواخر سال جلدهای بعدی دنبال می شود. اما در حال حاضر هیجان برای این پروژه جسورانه و جدید تغییر تیم از تیم MDLBEAST ایجاد شده است.

منبع خبر
درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های جهان دریافت کرده‌است، لذا سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا