اخبار موسیقیکنسرتموسیقی ایران
موضوعات داغ

طلسم «مسعود صادقلو» در دوران «کرونا» شکست

پس از چهار سال

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک به نقل از موسیقی ما: طلسم برگزاری کنسرت‌های «مسعود صادقلو» شکست. این خواننده پاپ پس از مدت‌ها انتظار برای حضور روی صحنه قرار است شامگاه پانزدهم آبان در فضای باز آبنمای موزیکال جزیره کیش روی صحنه برود. اجرای مسعود صادقلو به همت موسسه «آوای باران» برگزار خواهد شد و فروش بلیت‌های این برنامه به زودی از طریق سایت «ایران کنسرت» آغاز می‌شود. مسعود صادقلو در حالی قرار است اولین اجرای زنده خود را تجربه کند که از حدود چهار سال زمزمه‌های ورود او به عرصه موسیقی رسمی شنیده می‌شد. صادقلو در ادامه توانست آهنگ‌های خود را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کند ولی همیشه درباره کنسرت‌هایش گمانه‌زنی‌های زیادی وجود داشت.

حالا در شرایطی مسعود صادقلو به کنسرت رسیده است که شیوع ویروس کرونا اوضاع موسیقی ایران را مثل همه نقاط دنیا سخت کرده است. با توجه به شرایط تهران که طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، قرمز است فعلاً امکان برگزاری کنسرت در پایتخت وجود ندارد. سایر شهرهای ایران هم از این نظر وضعیت بهتری ندارد. اما از حدود دو هفته قبل برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ دوران کرونا در فضای باز آبنمای جزیره کیش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک به نقل از رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک به نقل از موسیقی ما:» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

به این خبر امتیاز دهید

User Rating: 2.99 ( 198 votes)

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا