اخبار موسیقیموسیقی جهان

عذرخواهی شهر آستین سیتی برای قطع صدای فیبی بریجرز

رسانه خبری تحلیلی موسیقی کاکو موزیک : جشنواره موسیقی آستین سیتی لیمیتس به دلیل قطع صدای فیبی بریجرز در طول صحنه عذرخواهی کرد.

قرار بود این مجموعه در حدود ساعت 5:20 بعد از ظهر با خوانندگی بریجرز با آهنگ “من پایان را می دانم” از آلبوم 2020 او ، Punisher ، به پایان برسد. اما با پیشرفت آهنگ به اوج خود ، طرفداران حاضر در تماشا با دیدن سکوت وحشت زده شدند. بلافاصله پس از قطع کنسرت، بریگرز در توییتر خود، واکنشی برای ابراز نارضایتی اعلام کرد. “lol f*ck acl” توییتی که اکنون حذف شده است ، فقط 17 دقیقه پس از نقص فنی ارسال شد.

ویدئویی از این رویداد که در توییتر به اشتراک گذاشته شد ، باعث سر و صدا کردن جمعیت در هنگام قطع موسیقی شد.

“متأسفانه ، به دلیل ارتباط نادرست روی صحنه توسط پرسنل جشنواره ACL ، صدای آخرین آهنگ از Phoebe Bridgers در دو اجرای ACL Fest آخر هفته او قطع شد. ای کاش این اتفاق نمی افتاد و از فیبی عذرخواهی می کنیم. پس از گفتگوهای مثبت بین برگزارکنندگان جشنواره و هنرمند در مورد وضعیت ، ACL Fest یک کمک مالی به صندوق های سقط جنین تگزاس کرده است تا حمایت ما را از فیبی و یک سازمان نزدیک به او را نشان دهد. ”

فیبی در پاسخ به عذرخواهی شهر آستین سیتی یک توئیت ساده از آنها تشکر کرد.

بریجرز کمی از زمان تعیین شده خود گذشت ، که ممکن است باعث ارتباط نادرست شده باشد. طرفداران بریجرز در توییتر حمایت خود را اعلام کردند و به هنرمند گفتند جشنواره خودش را برگزار کند که سرگرم کننده تر است. مارگو پرایس خواننده کانتری پاسخ داد: “میکروفون شما را بریده اند ؟! من می بایست روی صحنه عصبانی می شدم. ”

این غیر معمول نیست که جشنواره هنگامی که مجریان از زمان تعیین شده خود استفاده می کنند ، صدا را قطع کند. اجراها اغلب زمان بندی شده اند تا زمانی که دیگری به پایان می رسد شروع شود. Bridgers آهنگ کامل را در یک هفته اول پخش کرد محدودیت های شهر آستینبه بریجرز در حالی که در آستین بود در 8 اکتبر در ACB Fest Nights در BBW Stubb بازی کرد و یک قسمت از “Austin City Limits” را در 7 اکتبر در ACL Live ضبط کرد.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های سراسر جهان دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت کاکو موزیک نبوده و مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

منبع
digital music news

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا