اخبار موسیقیموسیقی جهان

مشارکت عظیم مارک گیبسون با انتشارات جهانی موسیقی در چین

گیبسون با گروه انتشارات جهانی موسیقی در چین همکاری گسترده تجاری را انجام داده است.

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک

شرکت کنندگان در اردوگاه های ترانه سرایی گروه انتشارات جهانی موسیقی چین یک جلسه نوشتن را به پایان رساندند. اعتبار عکس: گیبسون

گیبسون و گروه انتشارات موسیقی جهانی 127 ساله (دومین ناشر موسیقی در چین و جهان) اخیراً “همکاری گسترده” خود را با انتشار رسمی رونمایی کردند. در ابتدا لازم به ذکر است که توافق نامه توسعه و رشد در حالی حاصل می شود که Vivendi ، صاحب اکثریت موسیقی جهانی ، آماده پخش گسترده IPO منتظر است. تا پایان سال 2021.

توافق تازه منتشر شده بین انتشارات موسیقی جهانی و گیبسون ، با این حال ، سازنده اصلی دفتر نشویل ، “پشتیبانی سفارشی از هنرمندان ، ترانه سراها و تهیه کنندگان در چین” را ارائه می دهد. علاوه بر این ، بر اساس پیام اعلام شده ، اولین م isلفه این پشتیبانی سفارشی در قالب “اردوگاه های ترانه سرایی UMPG و رویدادهای هنرمند بسیار محبوب” قرار می گیرد.

در مرحله بعدی ، گیبسون استودیوهای ضبط UMPG را در پکن و شانگهای “مجهز” کرده است ، و انتظار می رود نهادها در “کمپین های تبلیغاتی مشترک اجتماعی و راه اندازی محتوای هنرمندان به صورت منطقه ای و جهانی” هماهنگ شوند. سرانجام ، از نظر قرارداد مشارکت تجاری ، گروه انتشارات جهانی موسیقی و گیبسون ، که ماه گذشته نشان داد که شروع به ساخت گیتارهای الکتریکی و باس ها می کند با ژن سیمونز، “متعهد به حمایت از کارزارهای خیریه و اهداف خدمت به جامعه موسیقی هستند.”

“فرصتهای پیش رو با سایتهای مهم محتوایی مانند Tencent ، TikTok و Bilibili” به طور خاص در متن ذکر شده است – با توجه به اینکه Tencent رسماً مالک یک پنجم گروه موسیقی جهانی است ، یکی از موضوعات مورد علاقه ویژه است.

مطمئناً ، Vivendi دارای مجامع فرانسوی (و یک بار دیگر صاحب اکثریت UMG) است نشان داد که برنامه های اولیه برای جهانی موسیقی IPO “پاسخ اولیه مطلوب را از کنسرسیوم تحت رهبری Tencent دریافت کرده اند” که دارای 20 درصد بهره UMG است. علاوه بر این ، Tencent Music – که بخشی از کنسرسیوم است – بی سر و صدا گزارش شده است رشد مشترک دو رقمی در طی Q3 2020 و گزارش شده است که در حال برنامه ریزی است ثانیه ، 3.5 میلیارد دلار IPO در هنگ کنگ.

رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گیبسون ، جیمز “جی سی” کرلی ، در بیانیه ای خطاب به معامله تبلیغاتی UMPG ، به پیشرفت چشمگیر مرتبط با ایجاد جایگاهی در فضای موسیقی سریع چین اشاره کرد.

کرلی گفت: “ما از همکاری در حال ظهور بین گیبسون و UMPG چین برای حمایت بیشتر از نوازندگان و جامعه موسیقی گسترده در چین بسیار هیجان زده هستیم.” شروع به رهبری کرد گیبسون در اکتبر سال 2018. “ما حرکت شگفت انگیزی در سراسر جهان داریم و اکنون فرصتی باورنکردنی داریم تا با همکاری جدید خود در چین این حرکت را به سطح دیگری برسانیم.”

در اوایل این ماه ، روشن شد که اختلافات چندین ساله بین مارک تجاری بین گیبسون و دین سرانجام به دادگاه سر بزنید. جداگانه ، Digital Music News با Sweetwater همکاری کرده است هدیه دادن یک باس جاز 1600 دلاری Fender American Professional II.

منبع خبر
درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت های جهان دریافت کرده‌است، لذا سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا