اخبار موسیقیموسیقی ایرانموسیقی جهان

منتقد هالیود ریپورتر موسیقی کیهان کلهر در فیلم «مجبوریم» را ستود

همزمان با اکران فیلم «رضا درمیشیان» در جشنواره فیلم توکیو منتقد هالیود ریپورتر موسیقی کیهان کلهر در فیلم «مجبوریم» را ستود

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک به نقل از موسیقی ما : هم‌زمان با نخستین نمایش فیلم «مجبوریم» تازه‌ترین فیلم «رضا درمیشیان» در فستیوال فیلم توکیو، منتقد مطرح هالیودریپورترز به تحسین و تجلیل از موسیقی این فیلم ساخته کیهان کلهر پرداخت.

دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر در نقد خود بر فیلم «مجبوریم» نوشت: « موسیقی مدرن کیهان کلهر پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد که از ویولن‌های سوزناک تا موسیقی ملودیک سنتی پایانی اثر را شامل می‌شود.»

این فیلم سینمایی با بازی فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه، همایون ارشادی، نگار جواهریان، رضا بهبودی، مریم بوبانی، مجتبی پیرزاده، ژاله علو، بهمن فرمان آرا، بابک کریمی و پریوش نظریه ، پنجمین فیلم رضا درمیشیان است که برای اولین بار در سی و سومین دوره جشنواره فیلم توکیو به نمایش درآمده است.

سی و سومین دوره جشنواره فیلم توکیو ار 10 تا 19 آبان ماه در ژاپن برگزار می‌شود.

عصبانی نیستم، لانتوری، لامینور از دیگر آثار فیلمساز جوان ایرانی در قامت کارگردان و تهیه کننده است.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت « کاکو موزیک» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

به این خبر امتیاز دهید

User Rating: 4 ( 30 votes)

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا