اخبار موسیقیموسیقی ایران

ویدیو ششمین سال نوای موسیقی ایران با یاد استاد شجریان به ایستگاه پایانی رسید از سال نوای موسیقی ایران

ششمین سال نوای موسیقی ایران با برگزاری آیین نکوداشت استاد محمدرضا شجریان در قالب یک رویداد مجازی با حضور حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز پیشگام موسیقی ایرانی و فریدون شهبازبان رهبر ارکستر و آهنگساز معتبر موسیقی کشورمان به کار خود پایان داد.
در این مراسم که با حضور علی جعفری پویان مدیر هنری و محمد مهدی گورنگی مدیر اجرایی ششمین رویداد سال نوای موسیقی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت، تندیس ویژه سال نوای موسیقی ایران به نام استاد محمدرضا شجریان خسروی آواز ایران در قالبی نمادین توسط فریدون شهبازیان به حسین علیزاده اهدا شد تا وی به نمایندگی از ستاد برگزاری این رویداد موسیقایی تندیس را به موزه موسیقی ایران اهدا کند.
فریدون شهبازیان و حسین علیزاده در این آیین که در قالب یک فیلم ویدئویی به وسیله چند سامانه پرمخاطب موسیقی پیش روی مخاطبان قرار گرفت در سخنانی کوتاه از مقام هنری استاد محمدرضا شجریان قدردانی کردند.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک:» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا