اخبار موسیقیموسیقی ایران

ویدیو نکوداشتی برای «پدر شرح حال نویسی موسیقی ایران» و برادران یوسف زمانی در سال نوا از سال نوای موسیقی ایران

ستاد برگزاری ششمین سال نوای موسیقی ایران در روز پایانی این رویداد از مقام هنری و فرهنگی استاد حبیب الله نصیری فر نویسنده و پژوهشگر موسیقی کشورمان که در بین اهالی موسیقی به «پدرشرح حال نویسی موسیقی ایران» معروف است، قدردانی کرد.
دست اندرکاران ششمین رویداد سال نوای موسیقی ایران در ابتدای بخش اول آخرین روز از ششمین رویداد سال نوای موسیقی ایران ضمن رونمایی از تمبر یادبود حسن یوسف زمانی و حسین یوسف زمانی دو آهنگساز شاخص موسیقی ایران، بخشی از سخنان فریدون شهبازیان و مینا افتاده درباره این دو هنرمند را پیش روی مخاطبان قرار داد.
در بخش بعدی هم که به نکوداشت استاد حبیب الله نصیری فرد اختصاص داشت ضمن رونمایی از پوستر این پژوهشگر بخشی از پیشینه وی به نمایش درآمد. این درحالی است که سخنرانی عبدالله طریقت و علیرضا میرعلی نقی به انضمام ویدئوی اهدای تندیس و لوح ششمین سال نوای موسیقی ایران به حبیب الله نصیری و سخنرانی مریم قرسو، محسن راسخ و محمد مهدی گورنگی بخش های مختلف برنامه نکوداشت را تشکیل می داد.

درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک:» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا