اخبار موسیقیکنسرتموسیقی ایران

کنسرت آنلاین «نغمه باران» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

به سرپرستی و خوانندگی «علی امیر قاسمی» کنسرت آنلاین «نغمه باران» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک : در ادامه‌ی اجرای کنسرت‌های آنلاین به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ارکستر مجلسی نغمه باران به سرپرستی و خوانندگی «علی امیر قاسمی» دوازدهم اسفند ماه ساعت ۲۰ به صورت آنلاین و زنده در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.در این برنامه قطعاتباران و راسپودی چهار گاه اثر کیوان ساکت، دل رسوا، تنها منشین و رفتم اثر علی تجویدی ، رنگ آسمان اثر موسی معروفی، به یاد آن گذشته و بیا اثر حبیب الله بدیعی، خاک مهر آئین اثر علی اکبر قربانی، خوشه چین اثر روح الله خالقی، در میان گلها اثر همایون خرم ، شوشتری برای ویولن و ارکستر ، کنسرتینو برای سنتور و ارکستر اثر حسین دهلوی توسط ارکستر نواخته می‌شود.

اجرای ارکستر مجلسی نغمه باران، یازدهمین کنسرت آنلاین از تالار وحدت و به همت بنیاد رودکی است.

منبع
درخواست حذف خبر:

«مجله اینترنتی کاکو موزیک» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت musicema.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رسانه خبری تحلیلی کاکو موزیک:» بوده و سایت «کاکو موزیک» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد خبر را به همراه موضوع به آدرس ایمیل report@kako-music.ir ارسال فرمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «کاکو موزیک» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا