اخبار موسیقیتماشاخانهمصاحبهموسیقی جهان

بیوگرافی دانلود ویدیو: “یک سال خوب”

Slaid Cleaves در Blue Rock بصورت زنده! Cool Nights 2020 این پنج شنبه ، نوزدهم نوامبر

کاکو موزیک : مجله خبری تحلیلی موسیقی ایران و جهان

SLAID CLEAVES at BLUE ROCK زنده! COOL NIGHTS 2020 این پنج شنبه ، نوزدهم نوامبر

Slaid Cleaves در Blue Rock aLive ارائه خواهد شد! شب های باحال 2020 مجموعه کنسرت های مجازی این پنجشنبه ، 19 نوامبر. این مجموعه “برای آهنگ ها ، برای هنرمندان ، برای همه ما است.” شما می توانید Season Pass را فقط با پرداخت 105 دلار بخرید – و با ارسال عکس خود می توانید در خانه صندلی داشته باشید. آنها عکس بزرگ را روی صندلی قرار می دهند ، بنابراین شما به معنای واقعی کلمه خواهید بود نشسته داخل اتاق.

نوآوری ، کیفیت و خلاقیت بلو راک در کنسرت های تولید شده با کیفیت صدا پخش شده از اتاق مشهور تگزاس آنها مشهود است – مستقیماً به شما پخش می شود. بلیط های شخصی را نیز می توانید با 25 دلار خریداری کنید: https://bluerocktexas.com/events.

اعتبار عکس کارن Cleaves

در سال 1992 ، Cleaves برنده مسابقه معتبر New Folk در جشنواره Folk Kerrville بود. از ده آلبوم استودیویی وی ، چهار آلبوم از سال 1997 تا 2006 بر روی برچسب Rounder-Philo ضبط و منتشر شد. در آن زمان ، کلیوز با آلبوم 2000 خود با “Broke Down” موفق به موفقیت در نمودارهای آمریکانا شد خراب شد.

می پیوندد و متن های متفکرانه ، درون گرایانه را به ملودی های ساده می بافد ، زیرا به نظر می رسد که هر شاهکار را بدون زحمت نقاشی می کند.

ما با اسلید کلیوز در مورد رویکرد غیرمتعارف او در زمینه ترانه سرایی ، عشق او به قصه گویی ، سخت کوشی و عزم راسخ در نتیجه ، آنچه او را امیدوار می کند و همچنین ترانه هایش بازتاب سفر او به چشم انداز آمریکا هنگام جستجوی درونی ، صحبت کردیم.

اسلایدها مصاحبه

با M موسیقی و نوازندگان ناشر مجله ، مرلین دیوید

درباره یکی از آهنگ هایی که در Blue Rock’s اجرا خواهید کرد برای ما بگویید شب های باحال 2020.
“یک سال خوب” – از دوستی الهام گرفته شد که خوش شانس بود. این ترانه با کمک استیو بروکس ، نویسنده همکار ، به یک درخواست تسکین – برای تغییر شانس تبدیل شد. حدس می زنم بیشتر افرادی که این نمایش را تماشا می کنند می توانند ارتباط برقرار کنند.

چه کسی در ابتدا از شما برای نوشتن آهنگ الهام گرفته است؟
من خیلی موسیقی گوش کردم. من شروع به یادگیری نحوه پخش آهنگ های مورد علاقه خود کردم. این یک مرحله دشوار است که از پخش کاور گرفته تا نوشتن آهنگ های خود را دنبال کنید.

از روند ترانه سرایی خود بگویید؟
من همیشه در جستجوی یک داستان جالب ، شخصیت ، تغییر عبارت یا چیزی هستم که هستم یا شخص دیگری در حال گذراندن آن است. سپس آنها را یادداشت کرده و در اتاق مهمان یا اتاق هتل سوراخ می کنم تا از کارهای روزمره دور شوم. من به ایده ها نگاه می کنم – آنها را با هم تلفیق کرده یا آنها را بیرون بریزم و به صورت آهنگ درآورم. در نهایت ، من آنها را به پایان می رسانم.

آیا پایان نوشتن آهنگ دشوار است؟
سالها مجبور شدم خانه را ترک کنم و آهنگ کار کنم. کارن ناهار را برای من آماده می کرد و من سوار ماشین می شدم و به پارک ایالتی ، ایستگاه کنار جاده یا مکانی آرام می رسیدم – فقط برای اینکه تنها باشم. من گاهی اوقات چند حالت به نظر می رسیدم: “پسر اینجا چه می کنی؟” اما من به کارن گفتم تا زمانی که آهنگی ننویسم به خانه نمی آیم. یک بار ، من یک آلبوم کامل در ماشینم نوشتم. (می خندد) این اولین دسته از آهنگهای تگزاسی من در سالهای 1992-93 بود. من همچنین یک قانون داشتم – یکبار که در جایی آهنگی نوشتم ، دیگر نتوانستم به آن مکان برگردم زیرا مکان به اتمام رسیده بود. این فقط یک خرافات بود.

آیا مراسم دیگری دارید؟
در سالهای اولیه جایی برای رفتن و تنها ماندن نداشتم. برای چندین سال ، یک حامی میهمان خانه یا اتاق هتل خود را به من پیشنهاد می داد و من برای 3 یا 4 روز آنجا می رفتم. حالا خوش شانسم ما یک میهمان خانه کوچک داریم – این دفتر کار من است. آنجاست که می نویسم. من باید حس ترک واقعی را حفظ کنم – بنابراین یک چمدان را با لباس ، کتاب و چیزهای دیگر بسته می کنم تا به من الهام بگیرد. کارن برایم مقداری غذا بسته و هر شب شام برایم می آورد – اما ما تمام روز را با هم صحبت نمی کنیم. وانمود می کنم که در جاده هستم. (می خندد) او نماینده رزرو من است ، بنابراین وقتی در حالت نوشتن هستم ، هیچ مزاحمت کاری را نمی خواهم. به این ترتیب آخرین آلبوم را نوشتم.

این بود که شبح در رادیو ماشین؟
آره. در سال 2016 ضبط شد و سال بعد به بازار آمد. از اوایل دهه 1990 اولین آلبومی بود که خودم و بدون برچسب منتشر کردم. فراموش کردم که چقدر کار در تولید آلبوم است.

دوست دارید چه نکته ای در زمینه ترانه سرایی ارائه دهید؟
یک ترفند که من در اوایل یاد گرفتم این است که فقط آهنگ هایی را به آهنگ دیگر اضافه کنم – مانند آهنگ Hank Williams. متر و ملودی از قبل موجود است. سپس ، هنگامی که سه یا چهار بیت جدید دریافت می کنید ، فقط ابیات خود را به عقب می کشید ، ملودی را کمی تغییر دهید و voilà! در ابتدا فکر کردم این تقلب است اما بعد شنیدم که پیت سیگر این را به عنوان “روند عامیانه” توصیف می کند.

چه سازهایی/ تجهیزات بدون شما نمی توانید زندگی کنید؟
من قبلاً در نوت بوک ها خط می نوشتم ، اما این روزها برای تنظیم مجدد متن و یک تلفن همراه برای ایده های سریع آهنگی (قبل از فراموش کردن آنها) و نسخه های نمایشی خشن به یک لپ تاپ وابسته هستم. گرچه هنوز همان گیتار قدیمی گیبسون را دارید.

کدام 5 نوازنده برتر از شما الهام گرفتند که موسیقی دان شوید؟
پدر من در حالی که من خیلی جوان بودم در اطراف خانه گیتار می نواخت. او و مادر من یک مجموعه ضبط کننده الهام بخش را به اشتراک گذاشتند که من دائماً در معرض آن قرار داشتم. آنها مرا در مسیر من قرار دادند. هنگامی که من هنوز نوجوان بودم ، گروههایی مانند Clash و U2 بر نگرش DIY تأکید می کردند که از نوازنده آموزش ندیده برای پیوستن به این سرگرمی استقبال می کرد. اسپرینگستین نبراسکا آلبوم ، با تولید استخوان های برهنه ، به من نشان داد که من به یک گروه موسیقی بزرگ یا استودیو احتیاج ندارم – فقط آهنگ ، آهنگ خوب و گیتار.

5 آلبوم برتر مورد علاقه شما در همه زمان ها کدامند؟
نبراسکا (1982) – بروس اسپرینگستین
سگ های بارانی (1985) – تام ویتس
ماموریت نخل های تلاقی (1995) – استیو فوربرت
دوران سخت در بابل (2000) – الیزا گیلکیسون
عزیز خطر (2015) – بیلی هاروی

یکی از بیشترین درخواست ها در نمایش های زنده شما چیست؟
“صبحانه در جهنم” به طریقی 4 میلیون جریان در Spotify به راه انداخته است و 20 سال عجیب پس از نوشتن آن ، درخواست زیادی شده است. این داستان قهرمانانه یک چوب بری محلی است که من هنگام دیدار با دوست و تهیه کننده Gurf Morlix در کابین تابستانی خود در انتاریو شنیدم.

آیا اولین باری که یکی از آهنگهای خود را از رادیو شنیدید به خاطر دارید؟
کوین کانر در KGSR در آستین بود. او اولین سی دی من را که حدود سال 1992 منتشر شد پخش کرد. این یک نمایش محلی بود و عالی بود. من واقعاً از آن قدردانی کردم. اما اتفاق بزرگتر وقتی رخ داد که “Broke Down” شروع به چرخش در KGSR ، ایستگاه های دیگر آستین و دو یا دو ایستگاه در سراسر کشور کرد – آن زمان بود که واقعا هیجان انگیز بود. من در ماشین می پرم و رونق می گیرم – ترانه من بود. بسیار هیجان انگیز بود.

اعتبار عکس کارن Cleaves

لحظه های رادیویی به یادماندنی دیگری دارید؟
من ساختم شکسته در سال 1999. برچسب [Rounder-Philo] نمی خواستم آن را تا ژانویه 2000 خاموش کنم. من منتظر ماندم. ژانویه دور آن چرخید ، در عرض چند هفته چند صد نسخه فروخت ، اما چیز بزرگی نبود. سپس ، با یک ون داج که از کنار جاده خریدم بیرون رفتم. من همه با خودم آماده بودم که خراب شد تور – راهیابی به اتحاد مردمی در کلیولند ، اوهایو. اواخر ژانویه بود ، اوایل فوریه ، و من پنج پسر را در طول راه انتخاب کردم. (می خندد) خراب شد به نظر آخرین ایستادن من بود من مخاطب درست نکرده بودم و هر ساله پولم را از دست می دادم – نه می توانم جمعیت را جذب کنم و نه می توانم وارد رادیو شوم. من مصمم بودم هرچه داشتم به آن بدهم. در همان روز اول این سفر ، من در حال خروج از تگزاس بودم و برای اولین بار در اوکلاهما از I-35 از دالاس شمالی عبور کردم – وقتی صدای “شکستن” را شنیدم – درست هنگام ترک تگزاس. باورم نمی شد. اولین بار بود که آهنگ را از رادیو می شنیدم. این فال خوبی بود. در پایان سال ، من سرانجام مخاطبان ، جمعیت ، پخش بازی و انواع پیشنهادها را پیدا کردم. این یک سال تغییر دهنده زندگی برای من بود. که خراب شد آلبوم محوری بود. این تفاوت بین بیشتر رفتن در چاله و پرداخت بدهی ها بود.

وقتی فکر کردید لحظه ای “من را خرج کن” بگویید “وای ، این واقعاً برای من اتفاق می افتد!
به عنوان بخشی از نمایش ادای احترام به وودی گاتری ، من آوازهای جدیدی را برای 11 سپتامبر که برای “این سرزمین سرزمین توست” نوشتم ، آواز می خواندم – در حالی که پیت سیگر با بانجو خود روی صحنه بود ، فقط چند فوت فاصله داشت. امیدوار بودم که مخالفتی نکند.

چه چیزی Blue Rock را به مکانی خاص برای بازی تبدیل می کند؟
چند سال پیش ، من یک نمایش در دور با الیزا گیلکیسون و بروس روبیسون بازی کردم. بیلی و دودی مکانی شگفت انگیز برای پخش موسیقی ایجاد کرده اند.

بهترین توصیه کسی به شما چیست؟
در اواسط دهه 1990 ، مدیر موسیقی ، مایک کراولی ، چند توصیه رایگان به من داد: ادعا کنید www.Slaid.com، و یک وب سایت پر از محتوای تبلیغاتی ، بلکه محتوای شخصی و منحصر به فرد ایجاد کنید. در پایان من یک مقاله کوتاه نوشتم که هنوز در سایت من وجود دارد.

به نوازندگان آینده چه توصیه ای می کنید؟
یکی از مقاله هایی که نوشتم “مشاوره به یک نوازنده جوان” بود:
https://www.slaidcleaves.com/stories/2013/3/25/advice-to-a-young-musician

چگونه در این زمان سیاسی-اجتماعی عجیب و منحصر به فرد امیدوار می مانید؟
با خاموش کردن تلفن لعنتی ، قدم زدن در طبیعت و صحبت با همسایگانم.

از کجا طرفداران جدید می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند و به روز شوند؟

www.SlaidCleaves.com

اینستاگرام: slaidc

توییتر: slaidc

فیسبوک: Facebook.com/slaidcleaves

منبع

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا