آگهی

هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند

هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند

مهاجرت کردن یکی از مواردی است که همیشه طرفداران و منتقدان خاص خود را داشته است. اگرچه مهاجرت به تنهایی کار بدی نیست اما برخی از افراد بر این باورند که وفاداری به خاک وطن از هر چیزی با ارزش تر است.

هنرمندان و افرادی که به گونه ای شهرتی در میان افراد دارند بیشتر زیر ذره بین رسانه ها و طرفدارانشان هستند و  هر حرکت شان به سرعت مورد بررسی قرار می گیرد.

در طول سال های اخیر هنرمندان زیادی از ایران مهاجرت کردند. دلایل زیادی برای مهاجرت این افراد بیان شده است. اگر دوست دارید در این باره اطلاعات بیشتری به دست آورید در این مقاله همراه ما باشید.

هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند
هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند

گلشیفته فراهانی

یکی از هنرمندان محبوبی که در طول سال ها فعالیت خود آثار بی نظیری همچون درخت گلابی را داشت گلشیفته فراهانی است. فراهانی در سال 87 تصمیم گرفت در یکی از فیلم های هالیوودی با دی کاپریو هم بازی شود و همین امر مشکلات مختلفی را برایش رقم زد. حالا 12 سال از مهاجرت گلشیفته می گذرد. او در حال حاضر در فرانسه زندگی می کند و توانسته است در فیلم های مختلفی به ایفای نقش بپردازد.

مهدی مظلومی

مهدی مظلومی یکی از کارگردان های مشهور ایران است که تصمیم گرفت به شبکه جم ترکیه بپیوندد. این کارگردان در کارنامه خود فیلم هایی همچون بدون شرح و زندگی به شرط خنده را دارد.

صدف طاهریان

اگرچه طاهریان قبل از مهاجرت بازیگر مشهوری به حساب نمی آمد اما مهاجرت او به ترکیه و کشف حجابش حسابی خبرساز شد. او در سال 94 برای پیوستن به شبکه جم، به کشور ترکیه سفر کرد.

رابعه اسکویی

رابعه اسکویی نیز برای مشارکت در برنامه های شبکه جم راهی ترکیه شد اما بعد از چند سال تصمیم به بازگشت به ایران گرفت. او دلیل مهاجرت خود را بیکاری و مشکلات مالی عنوان کرده بود.

علی زندی فر

همه ما علی زندی فر را به عنوان گوینده اخبار جوانه ها می شناسیم. چند سال پیش بود که زندی فر تصمیم به مهاجرت به آمریکا را گرفت و برای همیشه از خاک ایران مهاجرت کرد.

هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند
هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند

حنانه شهشهانی

شهشهانی یکی از بازیگرهایی است که به واسطه بازی در فیلم هایی همچون یک مشت پر عقاب، ترانه مادری و کلاه پهلوی در میان مخاطبان مشهور شد. او نیز جزء بازیگرانی بود که برای همکاری با شبکه جم به ترکیه رفت.

محمد حسینی

محمد حسینی یکی از معروف ترین افرادی بود که مهاجرتش در میان مخاطبان به یک بمب خبری تبدیل شد.  او در اواخر دهه 80 از ایران رفت و با مهاجرت به آمریکا تلاش کرد مسیر زندگی اش را در برنامه های ماهواره ای ادامه دهد.

روناک یونسی

روناک یونسی متولد سال 1359 در شهر تهران است. خیلی ها او را با بازی های بی نظیرش در سریال ها و فیلم هایی همچون رستگاران، آخرین بازی و سقوط آزاد می شناسند. چند وقت پیش بود که خبر مهاجرت این بازیگر به کانادا خبرساز شد. او در حال حاضر در کانادا زندگی می کند.

حال که به وسیله این بازیگر صحبتی از کشور کانادا شد بد نیست که بدانید اختلاف ساعت ایران و کانادا بر اساس شهرهای مختلف آن متفاوت است و در صورتی که مایلید تا از اختلاف ساعت ایران و کانادا اطلاع پیدا کنید و در این کشور به قرارهای حساس و مهم کاری خود به موقع برسید می بایست اختلاف ساعت هر یک از شهر های این کشور را با تهران به طور جداگانه به دست آورید.

هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند
هنرمندانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند

چکامه چمن ماه

یکی دیگر از بازیگرانی که سفر به ترکیه و مشارکت در برنامه های جم را به ماندن در ایران ترجیح داد چکامه چمن ماه بود.

 لادن طباطبایی

لادن طباطبایی یکی از بازیگران متولد 1350 در تهران است که همه ما نقش آفرینی هایش را به خاطر داریم.این بازیگر در سال 94 تصمیم به مهاجرت به آمریکا گرفت و دلیل سفر خود را بهبود شرایط دخترش بیان کرد.

 

سجاد معصومی جانی آبادی

سجاد معصومی جانی آبادی، متولد دهه هفتاد در استان فارس است. وی مدیر مسئول و بنیان گذار رسانه موسیقی کاکو موزیک، مجله اینترنتی موسیقی کاکو موزیک، خبرگزاری کاکو نیوز، طراحی سایت و گرافیک کاکو دیزاین و آکادمی نخل می باشد. همیشه اون تغییری باش که میخوایی تو دنیا ببینی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا